Ośrodek Wypoczynkowy Jarzębinka

oferujemy rodzaj liczba cena [PLN]
domki letniskowe4 osobowe24250-300/domek
domki letniskowe6 osobowe6350-400/domek

Kontakt i rezerwacje - wyłącznie telefonicznie.

Ceny dla grup do uzgodnienia, ceny zależne od terminu pobytu (sezonu).

Sezon trwa od 1 maja do 15 września.

Po sezonie oferujemy 25% zniżki.

Ceny na kempingu - informacja dodatkowa

Możliwość ustawienia przyczep kempingowych.

Domki

Oferujemy naszym gościom domki 4-8-osobowe.

W domku: 2-3 pokoje (w jednym z nich TV), łazienka (kabina prysznicowa, umywalka, WC), kuchnia (lodówka, czajnik bezprzewodowy, naczynia), taras widokowy.

Obiekt

Możliwość parkowania samochodów przy domkach.

Na terenie ośrodka: wypożyczalnia sprzętu wodnego (łodzie wędkarskie, rowery wodne, kajaki, łódki), pomost z wydzielonym kąpieliskiem, pole namiotowe, miejsce na ognisko, możliwość grillowania.

Spokojne zwierzęta mile widziane.

Imprezy i konferencje

Doskonale organizujemy ogniska, wieczorki towarzyskie dla grup.

Atrakcje w obiekcie

Do dyspozycji naszych gości kąpielisko, pomosty, plaża.

Za dodatkową opłatą możliwość wypożyczenia sprzętu wodnego.

Dla aktywnych: możliwość wędkowania, boisko sportowe.

Dla dzieci plac zabaw.

Atrakcje w pobliżu

Dla aktywnych: jazda konna w siodle, rowerowe szlaki turystyczne, grzybobrabnie.

W pobliżu: rezerwat żubrów, Wioska Indiańska, piramida w Rapie, była wojenna kwatera Himmlera, wiadukty kolejowe w Stańczykach, pałac w Sztynorcie, porty Żeglugi Mazurskiej.

Gastronomia

Bar czynny od 9.00 do 22.00.

Oferujemy możliwość korzystania ze śniadań, obiadów i kolacji.

Położenie

Ośrodek położony jest nad jeziorem Brożówka, na ogrodzonym terenie o powierzchni 2,7 ha.

Do jeziora Gołdopiwo 800 m.

Centrum miejscowości Kruklanki w odległości 1,5 km.

W pobliżu przystanek autobusowy.

Atuty

Cisza, spokój, obcowanie z naturą, bliskość mazurskich atrakcji.

Zapraszamy

Zachęcamy do rezerwacji zarówno osoby indywidualne jak i grupy zorganizowane, w tym zielone szkoły.

Zapraszamy na spotkanie z przyrodą i pełen relaks!

Atrybuty / atuty

Rodzaj oferty
domki
Obiekt
akceptacja zwierząt - wymaga dodatkowych ustaleń
parking

od 2024-05-01 do 2024-09-30

Video

Zadowoleni klienci o nas

Serdeczne podziękowanie dla Pana Stefana , za udostępnienie miejsca na Ośrodku do organizacji imprezy z okazji Święta Wojska Polskiego.
SUPER DZIEKUJEMY POGODA DALA PLAME ALE WSZYSTKO EKSTRA KLIMAT MIŁY GOSPODARZ DZIEKUJEMY I PLANUJEMY POWTORKE W TYM ROKU
Spędzaliśmy wspaniały czas przez dwa tygodnie ,Było cudownie przemiły p. Stefan, panie Agnieszka, Dorota zawsze uśmiechnięta Karolina no i wspaniała mama p. Agnieszki. Mam nadzieję, że w przyszłym roku znów się spotkamy. Victoria i Paulina zachwycone nowymi ,, ciociami " i nową ,, babcią "" pozdrawiamy Krystyna, Zygmunt, Victoria i Paulina.
Z całego serca jeszcze raz dziękujemy za najwspanialsze wakacje :) JESTEŚCIE NAJLEPSZYM OŚRODKIEM Z MOŻLIWYCH. Nie możemy doczekać się kolejnych wczasów,. POZDRAWIAMY Kasia i Tomek z Olsztyna z domku nr 12. :))))))
Cudowne miejsce, uroczy właściciel.Spędziliśmy cudowny tydzień z dziećmi (5 i 16 lat) grając w siatkówkę na świeżym powietrzu i łowiąc ryby. Czysta plaża,cisza, spokój,fantastyczni ludzie.A czwartkowe wieczorki taneczne przy muzyce na żywo organizowane przez pana Stefana niezapomniane. W barze pyszne, domowe jedzonko.Dziękujemy za wspaniałe wakacje i do zobaczenia za rok. Katarzyna, Robert, Agata i Kacper z Legionowa
Najlepsze wakacje jakie mogliśmy sobie wymarzyć z dziećmi (16 i 5 lat). Cisza,spokój,piękne widoki,czyste jezioro pełne leszczy, oraz świetna zabawa z dzieciakami na świeżym powietrzu (piłka siatkowa,rowery wodne,kajaki i wędkowanie). Właściciel cudowny, pomocny w każdej chwili.W barze pyszne i zawsze świeżutkie jedzonko. Wieczorki taneczne organizowane dla gości przez Pana Stefana niezapomniane.Dziękujemy i do zobaczenia (niestety dopiero) za rok. Katarzyna,Robert,Agata i Kacper z Legionowa
Świetne, przytulne miejsce! Piękny widok z domku na jezioro, czyste kąpielisko, dobre jedzenie w miejscowym barze. Domek czysty, schludny, wszystko jest na swoim miejscu :) Znakomita lokalizacja - wszędzie blisko, a wokół tyle ciekawych mazurskich miejsc do zwiedzania... Ceny przystępne. Pozdrawiamy p. Ewę i p. Grześka!! :)
Cudowny właściciel, pobyt wspaniały - szczególnie dla osób lubiących ciszę i piękne widoki. Ceny przystępne. Dziękujemy i mam nadzieję do zobaczenia za rok. Marta, Krzysiek, Kinga i Iza z Białegostoku
Witam wszystkich.Spędziliśmy tam urlop w drugiej połowie lipca 2012r.Były top najlepsze wczasy spędzone w Polsce.Naprawdę żadne góry a tym bardziej morzenie dają tyle wypoczynku co O>W>Jarzębinka.Przemiła obsługa oraz niesamowity właściciel,który swoją serdecznością i pogodą ducha przyciąga wszystkich jak magnes.Miejsce spokojne,ciche a zarazem urocze>możliwość wędkowania,wypożyczenie sprzętu do pływania wszystko na najwyższym poziomie.W barze wyśmienite dania a w szczególności pierś z wody wykonane przez p.Dorotkę -palce lizać.Pozdrowienia dla szefowej p.Agniesi dla p.Marysi ,Doroty,Renatki,Piotrka i oczywiście głownego bohatera p.Stefana bez którego ośrodek by nie istniał.Napewno za rok wracamy do Brożówki.POZDRAWIAMY KASIA I TOMEK
Witam wszystkich.Spędziliśmy tu z żoną najlepszy urlop życia.Cały ośrodek przepiękny zadbany,super.Gościnność właściciela jak i cały porsonel łącznie z Barem i panią Agnieszką na czele do pozazdroszczena najlepszym osrodkom hotelowym w Polsce.Postanowiliśmy z żoną że każdy urlop tylko u pana Stefana.Naprawdę polecam,cisza,spokój,wędkowanie......nie potrzeba nic więcej.PS.pozdrowienia dla pana Stefana,pani Agnieszki ,Doroty(za pyszne piersi.....kurze),Marysi i Renatki za super obsługę oraz dla Piotrusia.Do zobaczenia w przyszłym roku..
Ośrodek stworzony dla rodzin z dziećmi, cena przystępna, pan Stefan bardzo sympatyczny. Wypoczynek udany. W przyszłym roku też się zameldujemy w Jarzębince. Pozdrawiamy!
Byliśmy TU trzy razy. To miejsce nas zauroczyło. Z Panem Stefanem i Jego Rodziną zawsze się można dogadać i jeszcze dobre żarełko....
wspanialy ośrodek ,przemili gospodarz i piękna okolica. Polecam rodzinom z dziecmi
Podziekowania dla Pani Ewy, Pana Grzegorza i Pana Stefana za serdecznosc i goscinnosc w Osrodku Jarzebinka. Przepiekne malownicze miejsce, wysmienite jedzenie, cisza, wypozyczalnia sprzetu wodnego, wspaniali wlasciciele, ktorzy z troska dbaja o b.dobre samopoczucie kazdego goscia. Polecam rodzinom i wedkarzom w 100 % :) !!!.
Rewelacyjny ośrodek, przewspaniała atmosfera, przemili ludzie! Wlascicel, pracownicy- pprostu dbaja o to by goscie czuli sie jak w domu. Do tego malowniczy zakatek, piekne jezioro, przystepne ceny. BARDZO< BARDZO POLECAM !
BYLIŚMY TAM PRZEZ PIĘĆ DNI WEEKENDU MAJOWEGO 2009.JEST TAM PO PROSTU SUPER!!SYMPATYCZNY WŁAŚCICIEL,PIĘKNA OKOLICA,CISZA I SPOKÓJ.POLECAM WSZYSTKIM OŚRODEK PANA STEFANA!!
Super ośrodek bardzo polecam na pewno tam wrócę